Wooop wooop !

Hejhej hemskt mycke hej !
Wat's up??? Själv rullar livet på som aldrig förr! Nejmen allvarligt så är allting väldigt bra just nu. Så mycke nya saker på G, många nya människor att lära känna och många nya saker att lära sig, love it! Och så va de ju nollningsfest i fredags och de va minnsan galeet kan jag säga! Galet fast sjuukt kul. Alla va ju ganska dragna kan man ju lugnt säga. Särskilt i början iaf så just i början av kvällen så hade vi så jäkla kul och vi dansade som aldrig förr typ, haha! Och de va många som gjorde en del pinsamma saker. Eller låt oss säga såhär: Man betedde sig väldigt pinsamt så de lär ju bli ganska awkward stämning på måndag liksom, haha... Jag pratade liksom med massa människor som jag aldrig ens träffat förrut och massa människor som jag bara kände lite halvt började jag prata med. Så man lärde ju känna många så de va lite småroligt sådärr! Menmen annars så va jag hos julia igår på tjejmiddag och de va också väldigt trevligt! Väääldigt god mat och trevliga människor och allmänt go stämning liksom så de va trevligt de! Men idag har jag bara tagit de lugnt, pluggat lite och gått en promenad med bestie. Bye for long!

Här kommer lite bilder från igår som jag snodde från nikee:









My gift to my birthday girl ♥

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0