De är roligt att fylla år!

Eller asså jag fyllde ju egentligen inte år idag utan onsdags men igår så hade jag lite släktkalas för mina kära släkt så de va lite trevligt att dom kom på besök sådär och självklart för de fina paket jag fick. Fast i onsdags var det ännu roligare därför då sjöng dom i skolan för mig, och så fick jag så mycket fina gratulationer, underbara sms, lite go uppmärksamhet sådär! Men annars så har min helg varit suuper! jag har fikat lite, varit med kompisar, gått promenad, varit på tjejmiddag och haft släktkalas då. Så livet rullar bara på asså! Och de hoppas jag att de gör för er med :D   Bye for loooonoooog


Här är lite bilder som jag tog igår sådär:


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0