Whenever I find the key to happiness, someone changes the lock

Asså varför blir alltid allting så fel? Vad man än gör och hur mycket man än kämpar så är det aldrig tillräckligt och de blir antingen alldeles för mycket eller alldeles för lite. Ibland kan jag bara bli så himla trött på livet, jag vet inte hur många gånger om dagen som jag känner att jag bara vill dö lite. Att man alltid ska vara så duktig hela tiden, man ska alltid vara så speciellt, en sådan som har en underbar personlighet och som som syns och hörs hela tiden. Det tär på en. Och om jag inte gör något åt saken snart så känns de som om jag kommer bryta ihop snart och då menar jag bokstavligt talat. Ibland asså, ibland..
Asså jag vet att detta värsta deppinlägget men jag kände ba att jag vill få ut mig lite av mina känslor om man säger så.. I bloggvärlden så säger ju dom att man bara måste vara positiv och glad och bra på alla sätt o vis men sådan är ju inte verkligheten, livet har ju sin sidor, både bra och dåliga. Så jag tycker att det är viktigt att man försöker vara så ärlig som möjligt för det är med ärlighet som man kommer längst med här i livet.
Hoppas annars att ni har får en toppenbra lördag kväll allesammans och jag ber om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0